torstai 23. huhtikuuta 2009

Vähäks

Vähäks mä oon saamaton, kun on jäänyt taas monta monituista päivää väliin ilman blogipostausta.

Vähäks multa lähtee kaikki vähäisetkin lukijat litoo, kun ei postauksia tipahtele.

Vähäks multa menee hermot, ku bussikuski ei osaa ajaa. Aina pitäis kaikki ite tehä.

Vähäks mä oon tyytyväinen, kun tulee viikonloppu ja Minkkibileet.

Vähäks on hyvä, että tulee Vappu ja Wiralliset Wappubileet.

Vähäks mä odotan innolla kesää ja lomaa ja aurinkoa ja terassia ja kesähepeneitä.

Vähäks naurattaa tällä hetkellä Pissisten käytöskoulu Liv-kanavalta. Suosittelen :)

Vähäks mä oon mainoksen uhri: tilasin nettikaupasta ripsiä pidentävää ja tuuheuttavaa seerumia. Saas nähdä, onko mun siansilmäripsien päivät luetut.

Vähäks mul ois loistava synttärilahja valmiina Tepa K:lle. Milloin sil on synttärit?

Vähäks on siistii. Paitsi kotona. Joku vois siivota.

Vähäks on paljon!

2 kommenttia:

  1. Ehkä se "joku" sit vaan siivoaa..

    VastaaPoista
  2. Vähäks oli lähellä että loppu jo usko tähän päivittymiseen mutta vähäks kannatti tulla sittenkin lukemaan!
    Vähäks vappuna sitten nähdään!

    VastaaPoista