keskiviikko 6. toukokuuta 2009

"Nyt mennään näillä, saatana", sanoi Jutilan Timo

Norppa, enää ei pelkästään mennä sillä, mitä on, vaan nyt mennään näillä, saatana. Näin ainakin, mikäli Timo Jutilaan on uskominen. Täytyy sanoa, että aamu alkoi leveällä virneellä, kun näin lehtijutun, jossa Jutila kommentoi värikkäästi sitä, että Suomen MM-matsia siirrettiin ruotsalaisten takia. Oli syytäkin noitua. Mutta ennen kaikkea minua nauratti, kun mieleen nousi heti Norpan ansiokas blogi, jossa mennään sillä, mitä on. Kivaa, että on kivaa. Niin se on pienestä kiinni. Harmi, etten enää iltapäivällä löytänyt kyseistä artikkelia, jotta olisin voinut linkittää sen tähän. Hö.

Lentäviä lauseita ja sanontoja on laitettu uuteen uskoon kautta aikain. Tässä minun TOP2:
"Sitä saa, mitä tulee" ja "Kyllä sopuli sialle antaa". Kovin ovat totta molemmat, luulisin.

Niin muuten, palatakseni edelliseen postaukseeni. Eihän Suomi saanut pataan kanukeilta. Olin väärässä. Onneksi ensimmäistä kertaa tänä vuonna.

3 kommenttia:

  1. Onneksi mä en ole ollut väärässä vielä kertaakaan. MinkkiP

    VastaaPoista
  2. Ikinä milloinkaan tai missään asiassa. Tosi on.

    VastaaPoista
  3. Joo,Jutila soitti mulle ja kysy vinkkiä, mikä sopis hänelle blogin nimeksi. ;) Ja siitä se sitten lähti..

    VastaaPoista