torstai 3. syyskuuta 2009

Avaimet sun kiesiin

Uh uh jeah raidataan
Okei sä tarjoot mulle avaimet sun kiesiin
Uh uh jeah raidataan
Anna mulle aikaa, sä starailet viel siin
- Cheek -

Niinpä niin. Kyllä minulle Audi silti kelpaisi, vaikken Kiesin ajatuksia allekirjoitakaan. Lähinnä naurattaa, että asiaa on kauhisteltu. Eihän se nyt tokikaan ole mikään uutinen, että Kiesin lailla ajattelevia miehiä on olemassa. Mutta ei se silti vaikuta minun mielikuvaani Audista, että merkin myyntijohtaja latelee urpouksia. Ja uskoisin, että myös minkkipaitaan mahtuisi Audin sponssi, mikäli niin onnellisesti kävisi.

Miksi muuten on ihan korrektia sanoa, että miehet tehkööt miesten työt kotona, mutta kun aletaan puhua naisten kotitöistä, femakoilla nousee (kainalo)karvat pystyyn?

1 kommentti:

  1. Audin sponssille on varmasti tilaa. Ja mä uskon että jopa Kiesin henkkoht sponssiehdotus otettaisiin harkintaan. MinkkiP

    VastaaPoista