tiistai 31. maaliskuuta 2009

Odotettavissa noitien hyökkäys

Ha-haa, MinkkiP pääsi näpäyttämään tänään lounaalla vanhaa kielipoliisia: samppanja on suomeksi samppanjaa, eikä shampanjaa, kuten allekirjoittanut edellisessä postauksessaan erheellisesti kirjoitti. Asia valkeni minulle jo aiemmin, kun selvittelin oikeaa kirjoitusasua työn puolesta. Olipa hassua kirjoittaa tiedotetta samaisesta tuotteesta, jota olin pari päivää aiemmin ruotinut erinäisin sanankääntein. Pisti virnistämään. No, kuulemma minun maussani ei ole mitään vikaa. Harmihan sattuu nimittäin olemaan ennemminkin se, jos hienostuneet makunystyrät suostuvat huljumaan ainoastaan liemissä, jotka maksavat vähintään sata euroa pullo.

Vähänkö olen iloinen, että blogini lukijoiksi on kirjautunut jo kolme tyyppiä! Taidan tuntea teidät kaikki, mutta otan ehdotuksia vastaan siitä, mistä kirjoitan tai mitä paljastan, kun lukijaksi kirjautuu joku sellainen, jonka henkilöllisyyttä en pysty jäljittämään nimimerkin tai jätettyjen kommenttien avulla. Vinkki, vinkki MinkkiP, kirjautuminen on toivottavaa, jopa suotavaa ;) Juu juu, tästä on jo puhuttu.

Tänä vuonna olen muuten valmistautunut pääsiäisnoitien hyökkäykseen hyvissä ajoin. Ensimmäiset suklaamunat upposivat tosin parempiin suihin, mutta eilen täydensin varastoja kuudella yllätysmunalla. Ainakin silloin, kun itse kävin kerjuulla vitsojen kera, suklaamunat olivat sitä kovinta valuuttaa. Ehkä nykynoidat ovat kuitenkin hieman muuttaneet prioriteetteja, sillä viime vuonna, kun olin unohtanut hommata trulleille oikeat eväät, yksi ilmoitti minulle ovella:"Jos sul ei oo karkkii, sä voit kyl antaa manii. Siis niinku rahaa". Kiitos myönnytyksestä, pikkunoita. Onneksi löytyi kolikoita.

4 kommenttia:

  1. Mun veikkaus on, ettei tuokaan munalasti vielä viikonloppuun asti kestä... :) MinkkiP

    VastaaPoista
  2. Mä oon varmistanu munalastin kestävyyden varastoimalla tarpeeksi muita herkkuja, joita voin nauttia suklaayllätysten asemesta.

    VastaaPoista
  3. Kiitos kehotuksesta kirjautumiseen. Koska en ole "kokeneimpienkaan" blogittajien sivustoille vielä kirjautunut niin se, että kirjautuisin tälle sivustolle lukijaksi vaatii vielä ainakin muutaman kuukauden (ehkä jopa vuoden) aktiivista kirjoittelua blogin pitäjältä. Eihän vielä muutamasta tekstistä pysty päättelemään oletko täällä jäädäksesi vaiko vain visiitillä? ;) MinkkiP

    VastaaPoista
  4. Ainahan voi lohduttautua määrän sijaan laadulla, joka tässäkin tapauksessa näyttää olevan, ainakin osittain erittäin korkea.
    Ja suurempaa määrää lukijoita voi olla vaikeampi miellyttää, voi käydä niin kuin mulle,kun heti parin päivän jälkeen kaksi lukijaksi ilmoittautunutta kirjautui pois :D Siinä melkein teki mieli huutaa perään, että "olisin mä voinu jostain muustakin.."

    VastaaPoista